loading...
وبگر
مدیریت بازدید : 11 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه بهمن 91

اس ام اس های عاشقانه


سایت تفریحی وبگر


قـلــبـم را جــدا از مـن خـــاک کنید

من و دلـــم هیچ گاه

آبـمـان توی یک جـوی نرفت…

.

.

مثلِ همیشه برای تو می نویسم

تو

به نیت هر که دوست داری بخوان …

.

.

روزایی که “تو” توشون نیستی ، حیفم میاد زندگیشون کنم …

.

.

تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست

و عاشقانه می خوانم

عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !

.

.

می گویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد …

.

.

چه خوب است که هستى …

وقتى که هستى ورود هر غریبه اى به این سراى پر از تو ممنوع میشود …

و این براى بیتابى من تاب است …

.

.

پیچک می شوم ، وحشی می پیچم به پروپایت …

تاحتی نتوانی آنی بی “من” بودن را زندگی کنی

.

.

برای دوست داشتنت نیاز به استخاره نبود

امــا برای با تو بودن و با تو ماندن

سَراپــا نیـــازمند استجابَت دعایم

.

.

فصل فصلِ زندگی را جستجو کردم

ابر بسیار دیدم !

اما هیچ بارانی چون تو

مرا به دریا نبرد !

.

.

معنی دوست :

د = دور ازهم

و = واسه هم

س = سایه هم

ت = تا عمرداریم برای هم

.

.

چــــه لذتی بــــآلا تر از اینکـه اسمــت

قسـم راستـــِ یــک نفــر بآشـــَد . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 797
  • کدهای اختصاصی